📍 Apeldoorn

🕐 Full-time (40 uur)

🎓 MBO niveau 4 (minimaal)

Deel deze vacature via:

Krijg jij een voldaan gevoel als je dat ene incident hebt opgelost? Ben je graag in contact met gebruikers, zodat je hen kan helpen met hun ICT vragen? En zie jij het als een uitdaging om met de nieuwste technologieën en domotica de zorg te verbeteren? Dan ben jij die enthousiaste collega die we zoeken om ons team te versterken!  

Eerst even een korte introductie over wie wij zijn

BproCare ontwikkelt en levert een Zorg Communicatie Platform voor zorgorganisaties. We bedienen met name de gehandicaptenzorg, geestelijke gezondheidszorg en ouderenzorg. Zowel intra- als extramuraal. De naam ‘BproCare’ bestaat sinds 2012, maar de organisatie al sinds 1996. Christian Plakké, de voormalig oprichter en directeur, begon dit bedrijf in zijn eentje in een klein kantoortje. Al snel ging het zo goed dat hij meer mensen naast zich nodig had, en het team is inmiddels doorgegroeid naar 26 enthousiaste mensen. Sommige collega’s werken al tientallen jaren bij ons. Bij BproCare is het dus zeker geen ‘komen en gaan’ van collega’s, maar gaan we altijd voor de lange termijn. 

Eén van de belangrijkste krachten is het feit dat wij ons werk met plezier en passie uitvoeren. Wij houden van openheid en maken het graag persoonlijk. We zijn een hecht team en staan altijd voor elkaar klaar. Onze klanten merken dat elke dag en complimenteren ons met regelmaat over de positieve uitstraling van onze collega’s. 

Wat doe je als Support Engineer?

Als Support Engineer binnen Bprocare heb je een belangrijke rol. Je krijgt te maken met zeer uiteenlopende IT gerelateerde vragen, gericht op zorgtechnologie. Wat het probleem ook is, jij lost het op. Voor onze klanten en onze collega´s. Het kan wel eens zijn dat de vraagstelling complex is, dan zet je de vraag door naar de juiste specialisten of een van onze leveranciers. Het verlenen van service is voor jou erg belangrijk. Daarom controleer je altijd of klantvragen zijn opgelost. Duurt het wat langer dan informeer je onze klant altijd over de voortgang.

De dagelijkse praktijk: 

  • Je analyseert binnenkomende incidenten vanuit de zorgtechnologie en zoekt naar de juiste oplossing. Hiervoor gebruik je jouw eigen kennis en creativiteit, schakelt met collega´s in het veld en haalt kennis op bij externe leveranciers; 
  • Je communiceert proactief met de klant over onze voortgang en eventuele acties die ondernomen moeten worden; 
  • Je registreert storingen en supportvragen, registreert deze in onze servicemanagement tool en zorgt voor een goede administratieve afhandeling; 
  • Service staat hoog in het vaandel. Je controleert of alle support vragen naar tevredenheid zijn beantwoord.  

Wat vragen wij van jou?  

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 in de richting van IT, zorgtechnologie of vergelijkbaar. Heb je de opleiding niet afgerond, maar ben je aantoonbaar werkzaam geweest op dit niveau, dan nodigen we ook uit te reageren; 
  • Een brede belangstelling voor de technologische ontwikkelingen met name binnen de zorg; 
  • Aantoonbare kennis op twee van de kennisgebieden:  
  • Je bent collegiaal en kan goed samenwerken in een klein team. Daarom kun je ook goed zelfstandig werken; 
  • Oplossingsgericht, inventief, proactief en initiatiefrijk; 
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in de Nederlandse en Engelse taal; 
  • Bereid deel uit te maken van een waakdienst (24/7 roulatieschema). 

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris voor deze functie, aangevuld met goede secundaire voorwaarden; 
  • Je werkt in een dynamische branche met volop technische ontwikkelingen; 
  • Veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid; 
  • Fulltime dienstverband; 
  • Laptop en smartphone; 
  • Speciaal voor schoolverlaters hebben we een aantrekkelijke aanvullende incentive. 

Het team waarin je werkt:

Je werkt direct samen met collega engineers en consultants, maar ook met andere disciplines werk je geregeld samen. Het team wordt begeleid door de operationeel manager. 

Heb je vragen?

Heb je vragen? Neem dan contact op met Martijn Boshuis, CEO BproCare, +31(0)6 4339 2560 

Wil je solliciteren?

Wat leuk! We zijn benieuwd wie je bent, wat je zoal hebt gedaan en waarom je graag bij BproCare zou willen werken. Stuur onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 

Contactformulier sollicitatie

  • Max. bestandsgrootte: 2 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 2 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Aquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.