Aan de slag als 3e lijn Customer Support Medewerker
Bij BproCare delen we alles. Kennis, ervaring, uitdagingen én successen. Met jouw inzet als 3e lijn Customer Support Medewerker voeg je waarde toe aan de zorgsector en ontzorg je de zorgverlener. Jouw passie uitvoeren en een maatschappelijk doel, dat is waar jij energie van krijgt!
Aan de slag als 3e lijn Customer Support Medewerker
Bij BproCare staat vakmanschap centraal: we werken met passie en toewijding aan onze doelen. Dat betekent dat iedereen eigenaarschap neemt en verantwoordelijkheid voelt voor het resultaat. We geloven in open, duidelijke communicatie, waarbij samenwerking soepel en transparant verloopt. Tegelijkertijd hechten we veel waarde aan een warme en betrokken werksfeer, waar iedereen zich gezien en gesteund voelt.
Ben jij een technisch expert met passie voor het oplossen van complexe problemen en kwaliteitsverbetering? En wil je een cruciale rol spelen in onze dienstverlening en groei van ons bedrijf?
Als 3e lijn Customer Support Medewerker ben jij de expert die complexe technische vraagstukken oplost. In deze functie ben jij de steun en toeverlaat voor onze klanten. Je beantwoordt vragen, adviseert over het gebruik van onze software, voert technische projecten uit en lost technische problemen op. In deze functie combineer jij de techniek van de innovatieve softwarewereld met het leveren van een bijdrage aan goede zorg in Nederland.
Je werkt met:
- Ons eigen softwareplatform;
- Netwerksystemen;
- Telefoniesystemen;
- Samsung Knox (MDM);
- Diverse applicaties.
Je analyseert meldingen vanuit ons monitoringsysteem en werkt samen met je team aan structurele oplossingen. Je bent niet alleen oplossingsgericht, maar denkt ook proactief mee over verbeteringen.
Daarnaast werk je nauw samen met klanten, partners en leveranciers om het BproCare Zorgsysteem optimaal te laten functioneren in uiteenlopende omstandigheden. Jij bent de verbindende schakel die techniek en praktijk samenbrengt.
Je bent onderdeel van een leuke technische club van mensen die altijd voor elkaar klaar staan. Onze klanten zijn geografisch over Nederland verspreid en indien een oplossing op afstand niet mogelijk is ga jij op onderzoek uit op locatie. Een aantal keer per jaar draai je mee in de 24/7 storingsdienst.
Wat breng jij mee?
Wij zoeken een echte teamspeler met een positieve instelling.
Jij bent:
- Klantgericht en communicatief vaardig;
- Probleemoplossend en analytisch sterk;
- Flexibel en stressbestendig;
- In het bezit van een afgeronde MBO 4 of Hbo-opleiding in de ICT;
- In het bezit van rijbewijs B;
- Minimaal 3 jaar werkzaam in een 2e of 3e lijns supportfunctie;
- Kennis van networking, servertechnieken en cloud oplossingen;
- In staat om verbanden te leggen tussen verschillende technieken en incidenten;
- Zorgvuldig in het documenteren van oplossingen en procedures;
- Ervaring met Agile werken is een pré (bij voorkeur met JIRA en Confluence).
Wat bieden wij jou?
- Een passend salaris op basis van ervaring en geschiktheid;
- Lease auto;
- Telefoon en laptop;
- 25 vakantiedagen;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling;
- Ruimte voor opleiding en ontwikkeling gericht op vakmanschap en groei;
- Werken in een open en informele bedrijfscultuur;
- Regelmatig gezellige borrels, gezamenlijke lunches en teamuitjes.
Over je team
Je komt terecht in een hecht team van 38 enthousiaste collega’s die met plezier en passie werken. Openheid en persoonlijk contact staan centraal. Onze klanten waarderen onze positieve uitstraling en betrokkenheid. BproCare is onderdeel van Esprit ICT, een organisatie met ruim 600 medewerkers verdeeld over 9 locaties.