Functies van de Mobiele Zorg Unit met CareApp:

De Mobiele Zorg Unit brengt rust en is zeer gebruikersvriendelijk

Uw zorgmedewerkers willen zich bezig houden met de juiste zorg bieden, niet met het uitvogelen van ingewikkelde systemen. Daarom hebben we de Mobiele Zorg Unit onderdeel gemaakt van het Zorg Communicatie Platform. Dit maakt het voor zorgmedewerkers mogelijk om via één mobiel apparaat alle zorgtaken en zorgcommunicatie uit te voeren. Op de Mobiele Zorg Unit staat de CareApp. De CareApp heeft veel verschillende opties en functies, zoals zorgalarmeringen ontvangen en beantwoorden, assistentie oproepen en beeldbellen met bewoners. Ondanks de diverse opties is het systeem zeer eenvoudig te gebruiken dankzij de overzichtelijke indeling en gebruiksvriendelijke knoppen. Juist aan de gebruiksvriendelijkheid van het systeem hebben we veel aandacht gegeven. Bij BproCare zijn we van mening dat een systeem met veel mogelijkheden leuk is om te hebben, maar een systeem waar echt makkelijk mee gewerkt kan worden goud waard is binnen zorginstellingen.

De juiste zorg bij de bewoners

De Mobiele Zorg Unit ontvangt niet alleen zorgalarmeringen, maar ook specifieke zorgoproepen. Dus in plaats van ‘Alarm, mevr. Bos’ de melding ‘Ik wil naar bed, mevr. Bos’. Welke zorgoproepen er allemaal mogelijk zijn? Dat hangt af van de zorg die u biedt en de wensen van de bewoners. Denk hierbij aan: dwaaldetectiemeldingen, hulpvraag voor eten of drinken of een ‘te lang van bed melding’. Oproepen en alarmeringen kunnen op verschillende manieren gemaakt worden, bijvoorbeeld via de BproCare TAB, alarmzenders, sensoren of de intercom.

Eenvoudige interne communicatie via Mobiele Zorg Units

De Mobiele Zorg Unit met CareApp maakt interne communicatie een stuk eenvoudiger. Dit komt omdat er een volledige telefonie omgeving in het Zorg Communicatie Platform is verwerkt. Uw zorgmedewerkers werken niet meer met een vast toestel, maar zijn altijd te bereiken via hun eigen Mobiele Zorg Unit. In één oogopslag zien uw zorgmedewerkers wie er aan het werk zijn, wie er op dat moment een zorgvraag afhandelt en wie er eventueel achterwacht hebben (buiten de zorginstelling). Dit wordt mogelijk gemaakt door de BproCare ATC Server die alle handelingen en alarmen registreert en automatisch vastlegt. In het Beheerportaal van het Zorg Communicatie Platform is al deze informatie vervolgens duidelijk terug te zien en te analyseren.


Meer informatie over onze Mobiele Zorg Unit met CareApp?

Heeft u een vraag of verzoek, bent u geïnteresseerd in een offerte of voelt u meer voor een vrijblijvende (digitale) kennismaking? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.