Meten = weten

Onlangs (Q1 2021) hebben we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek gedaan en de resultaten zijn goed! Natuurlijk blijven we er altijd aan werken om op alle fronten nóg hoger te scoren, maar van de resultaten die we hebben weten te realiseren worden we absoluut blij.

100

Procent is tevreden

8

Gemiddelde rapportcijfer

100

Procent beveelt ons aan

Luisteren

We hebben goed naar onze klanten geluisterd en waar nodig zaken verbeterd. En dat leidt tot resultaat. Al onze klanten (100%) gaven aan dat zij tevreden zijn met de producten en diensten van BproCare. De tevredenheid werd uitgedrukt met een gemiddeld rapportcijfer van 8 op een schaal van 10. Daarnaast gaven al onze klanten (100%) aan dat zij BproCare zonder twijfel zouden aanbevelen bij andere zorginstellingen.

Dat blijven we doen

Ook dit jaar houden we een vinger aan de pols en blijven we onderzoeken en vragen naar de behoeften van klanten, partners en onze eigen mensen. Zo denken we de beste samenwerking te bereiken en verrassende resultaten te behalen.


We zijn er voor u

Wilt u meer weten over wat wij voor uw zorginstelling kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op of neem een kijkje bij onze klantverhalen om te ontdekken wat we al voor anderen deden.