Veelgebruikte technologische oplossingen in de gehandicaptenzorg

De regie weer terug krijgen en communicatie tussen bewoner en zorgmedewerker zo optimaal en menselijk mogelijk laten plaatsvinden: dat maken we bij BproCare mogelijk. Wij doen dit door technologische oplossingen te ontwikkelen en te integreren in ons Zorg Communicatie Platform wat voor zorginstellingen vervolgens veel voordelen biedt. Denk aan knoppen en sensoren die het mogelijk maken dat bewoners, ondanks hun beperking, altijd een specifieke zorgoproep kunnen plaatsen, alarm kunnen slaan en dat interactie tussen bewoners en zorgverleners mogelijk is. Juist door de integratie in het Zorg Communicatie Platform komen deze oproepen altijd bij een beschikbare medewerker terecht.

Oplossingen van BproCare in de gehandicaptenzorg:

Techniek maakt het leveren van zorg effectiever en meer mensgericht

Op het gebied van zorgtechnologie en -innovaties in de gehandicaptenzorg zijn er veel verschillende oplossingen. Bij BproCare ontwikkelen we technologische oplossingen die bij dragen aan het creëren van écht contact. Met ons Zorg Communicatie Platform, inclusief alle integraties, zorgen we ervoor dat de juiste zorgvraag bij de juiste zorgverlener terecht komt. Zodat zorgmedewerkers efficiënter en meer mensgericht kunnen werken. En niet geheel onbelangrijk: onze technologische oplossingen zijn altijd up-to-date en overal real-time in te zien. Dat maakt het werk ook nog eens gemakkelijker.

BproCare Buddybutton

Maatwerk voor iedere bewoner, afdeling en locatie

Eén van de grootste voordelen van ons Zorg Communicatie Platform is dat we altijd maatwerk kunnen leveren aan uw organisatie. We kunnen technologische oplossingen per bewoner, afdeling of locatie integreren en aanpassen. En dat is vooral bij zorginstellingen die gehandicaptenzorg bieden essentieel. Iedere bewoner is anders en zo ook de zorg die hij nodig heeft. Van verstandelijke tot lichamelijke beperking en van aangeboren tot niet aangeboren hersenletsel. Bij BproCare zorgen we dankzij techniek ervoor dat iedere bewoner zelf een zorgalarm- of oproep kan maken en dat deze bij de juiste, beschikbare, zorgmedeweker terecht komt.