Ben jij in het bezit van het BproCare DNA ? Lees dan snel verder…
Bij BproCare delen we alles. Kennis, ervaring, uitdagingen én successen. Met jouw inzet als Thuiszorg manager voeg je waarde toe aan de zorgsector en ontzorg je de zorgverlener. Jouw passie uitvoeren en een maatschappelijk doel, dat is waar jij energie van krijgt!
Wij ondersteunen zorgprocessen. Hoe? We zorgen ervoor dat door middel van technologie de juiste zorgvraag bij de juiste zorgmedewerker terecht komt. Zodat er effectiever én meer mensgericht gewerkt kan worden. Het is onze missie om de communicatie in de zorg zo optimaal en menselijk mogelijk te laten plaatsvinden. Geen eenzijdige alarmeringen, maar een specifieke zorgoproep en de mogelijkheid tot interactie tussen bewoner en zorgmedewerker. Zodat het zorgproces weer draait om waar het écht om gaat: contact met elkaar.
Als Thuiszorg manager word je verantwoordelijk voor de succesvolle uitrol van de BproCare Home solution.
Bij BproCare zijn we bezig met de uitrol van onze thuiszorg oplossing. We zoeken hierbij naar een manager die houdt van een startup cultuur, met de steun van een al goed georganiseerde organisatie.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een communicatief sterke, proactieve manager met ervaring in de thuiszorgsector of affiniteit met thuiszorg en de bijbehorende technologie. Je bent een echte netwerker, kunt zelfstandig werken en hebt een commerciële drive. Je hebt ervaring met het samenwerken met zorgverzekeraars en zorgkantoren. Je vindt het leuk om business cases op te stellen en hebt een klantgerichte en enthousiaste houding. We zoeken een “hunter” die proactief op zoek gaat naar nieuwe kansen, en geen “farmer”.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit :
- Het opzetten van een effectief logistiek proces (o.a. hardware locatie tracking, ontvangst en opslag, etc.).
- Het samenwerken met de Marketing en Sales afdeling.
- Samenwerken met de administratie en financiën afdeling voor een goed geregeld financieel proces.
- Contact met klanten en leveranciers.
- Het opbouwen van een team.
- Een grote variatie aan werkzaamheden die komen kijken bij het uitrollen van de thuiszorg oplossing.
Wat je meeneemt…
- Je vind het leuk om te sparren met Development en Sales; om een team op te bouwen.
Je hebt verstand van partners en partnerkanalen, je weet wat de USP’s zijn in verhouding met de concurrenten.
Je bent…
- Ondernemend. Voor jou zijn er geen problemen, maar uitdagingen
- Doortastend en effectief. Met praktische en pragmatische oplossingen komen
- Flexibel, het werken aan een startup biedt elke dag weer nieuwe uitdagingen en veranderende inzichten
- Communicatief sterk en een team speler
Graag komen we er in een gesprek achter wat je motivatie is, om hier jouw succesverhaal te komen bouwen!
Wat kun je van ons verwachten?
Een passend salaris, leaseauto, 25 vakantiedagen en de nieuwste hulpmiddelen om je werk goed te kunnen uitvoeren. Aangevuld met uitstekende voorwaarden zoals een pensioenregeling. Daarnaast hebben we uitstekende opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden gericht op vakmanschap en vooruitgang. En regelmatig hebben we gezellige borrels, gezamenlijke lunch en diverse uitjes of uitdagingen met het team.
Nog even over BproCare
Eén van de belangrijkste krachten van BproCare is dat we ons werk met plezier en passie uitvoeren. We houden van openheid en maken het graag persoonlijk. Met bijna 40 medewerkers vormen we een hecht team dat altijd voor elkaar klaar staat. Onze klanten merken dat elke dag en complimenteren ons met regelmaat over de positieve uitstraling van onze collega’s. Er is een diversiteit aan leeftijden in het team en bovenal veel gezelligheid! Werken bij BproCare gaat dus verder dan alleen een baan. Verder zijn we onderdeel van de Esprit ICT Groep met in totaal meer dan 650 mensen verdeeld over 9 locaties.